Rejestry, ewidencje i archiwa
W tutejszym Sądzie są prowadzone odpowiednie rejestry i ewidencje zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 23.02.2007 roku Regulamin urzędowania sądów powszechnych ( Dz. U. Nr 38, poz. 249 z późn. zm.) oraz zarządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 12.12.2003 roku r. w sprawie organizacji i zakresu działania sekretariatów sądowych oraz innych działów administracji sądowej (Dz. Urz. Nr 5, poz.22), a zgodnie z rozporządzeniem Ministra Sprawiedliwości z dnia 5.03.2004 roku r. w sprawie archiwizacji akt spraw sądowych są prowadzone ewidencje spraw archiwalnych.
Udostępnianie danych zawartych w tychże prowadzonych rejestrach i ewidencjach odbywa się zgodnie z przepisami powołanymi wyżej oraz przepisami o dostępie do informacji publicznej.
Udostępnianie danych zawartych w tychże prowadzonych rejestrach i ewidencjach odbywa się zgodnie z przepisami powołanymi wyżej oraz przepisami o dostępie do informacji publicznej.