W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Strona główna Rzeczypospolitej Polskiej Sąd Rejonowy
w Tucholi
 http://www.bip.gov.pl/

przetarg nieograniczony

Bydgoszcz: Przystosowanie pomieszczeń w ramach wdrożenia NKW, remont instalacji centralnego ogrzewania i elektrycznej w Sądzie Rejonowym w Żninie
Numer ogłoszenia: 162488 - 2009; data zamieszczenia: 22.05.2009

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy , ul. Wały Jagiellońskie 2, 85-128 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3253100, faks 052 3228122.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przystosowanie pomieszczeń w ramach wdrożenia NKW, remont instalacji centralnego ogrzewania i elektrycznej w Sądzie Rejonowym w Żninie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z przystosowaniem pomieszczeń Wydziału Ksiąg Wieczystych w ramach wdrożenia systemu Nowej Księgi Wieczystej oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania i instalacji elektrycznej w budynku Sądu Rejonowego w Żninie przy ul. Sądowej 2. Zakres zadania polega na wykonaniu prac remontowych wewnątrz budynku i obejmuje między innymi: - częściową wymianę tynków wewnętrznych - wymianę posadzek - usunięcie części ścian oraz wykonanie nowych ścianek działowych - wykonanie nadproży i podciągów stalowych - szpachlowanie i malowanie ścian - wymianę stolarki okiennej i drzwiowej - wykonanie dwóch pomieszczeń sanitarnych - zabezpieczenie przeciwpożarowe budynku poprzez: m. in. montaż drzwi przeciwpożarowych, montaż okien oddymiających, wykonanie hydrantów przeciwpożarowych, impregnację drewnianej konstrukcji więźby dachowej - wymianę instalacji centralnego ogrzewania w całym obiekcie - wymianę instalacji elektrycznej, oraz wykonanie instalacji słaboprądowych tj. instalacji komputerowej, instalacji SSWiN i KD, instalacji sygnalizacji przeciwpożarowej. Prace zostaną wykonane w piwnicy, na parterze oraz I piętrze budynku Sądu Rejonowego w Żninie o łącznej powierzchni netto 505,80m2. Powierzchnia zabudowy budynku 231m2. Szczegółowy opis wykonania przedmiotu zamówienia, przedstawiono w załącznikach do SIWZ (dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz przedmiarach robót)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
 
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 18.000 zł (słownie: osiemnaście tysięcy złotych 00/100).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU

Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. posiadają doświadczenie tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali minimum 2 roboty o porównywalnym charakterze i złożoności z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1.000.000 zł uwzględniającej roboty remontowe: budowlane instalacji elektrycznych i sanitarne w budynkach znajdujących się w ewidencji obiektów zabytkowych, zaliczonych zgodnie z PKOB do grupy 122 klasa 1220 4. dysponują osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadającą kwalifikacje zawodowe i doświadczenie kierownika budowy oraz posiadającą 4.1. uprawnienia budowlane 4.2. przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 4.3. uprawnienia do wykonywania robót budowlanych w obiektach zabytkowych, zgodnie z art. 37 ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca o ochronie zabytków i o opiece nad zabytkami (Dz.U. z 2003r. Nr. 162, poz. 1568 ze zm.) na podstawie rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 9 czerwca 2004r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz.U. Nr 150, poz. 1579). 5. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 1.000.000 zł. 6. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego i załączonych do oferty Wykonawcy..
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, ze Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych Wykonawca ubiegający się o zamówienia publiczne musi umieścić w ofercie niżej wymienione dokumenty: a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert c) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualna Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający żąda: - wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. (według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ). - wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. (według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). - oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu przez kierownika budowy uprawnienia do wykonywania robót budowlanych w obiektach zabytkowych zgodnie z pkt.5 ppkt 4.3 SIWZ. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda - polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający żąda, aby Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne umieścił w ofercie stosowne oświadczenie, zgodne z warunkami określonymi w art./. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 , w związku z art. 44 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, według wzoru stanowiącego (załącznik nr 2 do SIWZ). W wypadku gdy wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej to składa odpowiednie dokumenty zgodnie z § 2.1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.. SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
 
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
 
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bydgoszcz.so.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy ul. Wały Jagiellońskie 2 85-128 Bydgoszcz Oddział Inwestycji i Remontów. Koszt specyfikacji wynosi: 117,60 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.06.2009 godzina 11:00, miejsce: Sąd Okręgowy w Bydgoszczy ul. Wały Jagiellońskie 2 85-128 Bydgoszcz sekretariat Prezesa Sądu pokój nr 201.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
 
ZATWIERDZAM
         DYREKTOR

SĄDU OKRĘGOWEGO w Bydgoszczy
       mgr Henryk Tucholski
 

Powiadom znajomego