przetarg nieograniczony
09/10/2008 S196 Wspólnoty Europejskie – Usługi – Procedura otwarta
PL-Bydgoszcz: Usługi ochroniarskie
2008/S 196-259555
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Usługi
SEKCJA I: INSTYTUCJA ZAMAWIAJĄCA
I.1) NAZWA, ADRESY I PUNKTY KONTAKTOWE:
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy, Wały Jagiellońskie 2, Do wiadomości Dorota Gutowska, PL-85-128 Bydgoszcz. Tel. (48-52) 325 31 83. E-mail d.gutowska@bydgoszcz.so.gov.pl. Faks (48-52) 325 31 84.
Adresy internetowe:
Adres profilu nabywcy: www.bip.bydgoszcz.so.gov.pl.
Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Specyfikacje i dokumenty dodatkowe (w tym dokumenty dotyczące dialogu konkurencyjnego oraz Dynamicznego Systemu Zakupów) można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla punktu kontaktowego.
I.2) RODZAJ INSTYTUCJI ZAMAWIAJĄCEJ I GŁÓWNY PRZEDMIOT LUB PRZEDMIOTY DZIAŁALNOŚCI:
Inne: Sąd.
Instytucja
zamawiająca dokonuje zakupu w imieniu innych instytucji
zamawiających: tak.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez instytucję zamawiającą:
Świadczenie usługi ochrony i sprzątania obiektów Sądu Okręgowego i Rejonowego w Bydgoszczy oraz utrzymanie czystości terenów zewnętrznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług:
Usługi.
Kategoria usług:
nr 23.
Główne miejsce świadczenia usług: Sąd Okręgowy
Sąd Rejonowy Bydgoszcz ul. Wały Jagiellońskie 2-4.
II.1.3) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego.
II.1.4) Informacje na temat umowy ramowej:
II.1.5) Krótki opis zamówienia lub zakupu(ów):
Świadczenie usługi ochrony i sprzątania obiektów - Sąd Okręgowy - budynek administracyjny z parkingiem wewnętrznym przy ul. Wały Jagiellońskie 2 i ul. Toruńskiej 64a - Sąd Rejonowy - budynek administracyjny z parkingiem wewnętrznym przy ul. Wały Jagiellońskie 4, ul. Toruńska 64a ul. Grudziądzka 45, ul. Nowy Rynek 10, ul. Grunwaldzka 30. - Prokuratura Rejonowa - obiekt przy ul. Nowy Rynek 10 oraz obsługa szatni i utrzymanie czystości terenów zewnętrznych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79710000, 90911200.
II.1.7) Zamówienie jest objęte Porozumieniem w sprawie zamówień rządowych (GPA):
Nie.
II.1.8) Podział na części:
Tak.
Oferty należy
składać w odniesieniu do: wszystkich części.
II.1.9) Dopuszcza się składanie ofert wariantowych:
Nie.
II.2) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES ZAMÓWIENIA
II.2.1) Całkowita wielkość lub zakres:
Powyżej 133 000 EUR.
II.2.2) Opcje:
II.3) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN REALIZACJI:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zmówienia):
INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI
CZĘŚĆ nr 1 NAZWA: Ochrona fizyczna (całodobowa)
1) KRÓTKI OPIS:
Obejmuje obiekty sądowe rozmieszczone w Bydgoszczy: - Sąd Okręgowy – budynek administracyjny z parkingiem wewnętrznym przy ul. Wały Jagiellońskie 2 i ul. Toruńskiej 64a - Sąd Rejonowy – budynek administracyjny z parkingiem wewnętrznym przy ul. Wały Jagiellońskie 4, ul. Toruńska 64a ul. Grudziądzka 45, ul. Nowy Rynek 10, ul. Grunwaldzka 30. - Prokuratura – obiekt przy ul. Nowy Rynek 10.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
79710000, 90911200.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
CZĘŚĆ nr 2 NAZWA: Sprzątanie
1) KRÓTKI OPIS:
Sprzątanie obiektów Sądu Okręgowego, Sądu Rejonowego i Prokuratury Rejonowej Południe.
2) WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):
79710000, 90911200.
3) WIELKOŚĆ LUB ZAKRES:
4) WSKAZANIE INNEJ DATY ROZPOCZĘCIA PROCEDURY UDZIELANIA ZAMÓWIENIA I/LUB CZASU TRWANIA ZAMÓWIENIA:
Okres w miesiącach: 12 (od udzielenia zamówienia).
5) INFORMACJE DODATKOWE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.1.1) Wymagane wadia i gwarancje:
Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 18 0000 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych).
III.1.2) Główne warunki finansowania i płatności i/lub odniesienie do odpowiednich przepisów je regulujących:
Warunki platności określone zostały we wzorze umowy (załączniku do SIWZ).
III.1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie:
III.1.4) Inne szczególne warunki, którym podlega realizacja zamówienia:
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
III.2.1) Sytuacja podmiotowa wykonawców, w tym wymogi dotyczące wpisu do rejestru zawodowego lub handlowego:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - posiadają ważną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.8.1997 r. Dz. U. Nr 114, poz. 740 z późn. zmianami. - posiadają ważną decyzję Prezydenta Miasta Bydgoszczy na odbiór odpadów lub promesę (przyrzeczenie) podmiotu posiadającego stosowne zezwolenia i decyzje (a w przypadku wyboru oferty Wykonawca winien zawrzeć umowę z konkretnym podmiotem, którą należy przedstawić przed podpisaniem umowy na świadczenie usług), lub z podmiotem gospodarczym posiadającym zezwolenie na świadczenie podobnych usług dysponującym ww. dokumentami. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie oświadczeń lub dokumentów, wymaganych przez Zamawiającego i załączonych do oferty Wykonawcy.
III.2.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 750 000 PLN.
III.2.3) Zdolność techniczna:
Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: - posiadają ważny certyfikat ISO 9001:200 w zakresie usług ochrony oraz usług porządkowo-czystościowych - posiadają doświadczenie w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonali (wykonują) minimum 4 usługi będące przedmiotem zamówienia w obiekcie użyteczności publicznej Skarbu Państwa w zarządzie jednostek Ministerstwa Sprawiedliwości lub MSWiA na łączną kwotę 1 500 000 PLN, w tym co najmniej jedna wspólna dla obu rodzajów usług. - dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia, posiadającymi kwalifikacje zawodowe a) posiadają aktualną licencje pracownika ochrony fizycznej w tym co najmniej jeden pracownik z licencją II stopnia na każdym obiekcie - dotyczy usługi ochrony b) co najmniej połowa osób uczestnicząca w wykonywaniu niniejszego zamówienia musi posiadać poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą zastrzeżone a pozostali zostali objęci postępowaniem sprawdzającym w tym celu w trybie ustawy o ochronie informacji niejawnych - dotyczy usługi ochrony i usługi sprzątania c) posiadają zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych wydane przez właściwego pełnomocnika ochrony zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych- dotyczy usługi ochrony i usługi sprzątania. d) osoby pełniące nadzór nad pracownikami serwisu sprzątającego posiadają certyfikaty akredytowane przez międzynarodową lub ogólnopolską organizację zrzeszającą producentów, dystrybutorów i wykonawców usług z branży utrzymania czystości e) osoby pełniące funkcję nadzoru legitymują się doświadczeniem w zakresie kierowania zespołami ludzkimi w zakresie usług będących przedmiotem zamówienia na obiektach Ministerstwa Sprawiedliwości lub MSWiA- dotyczy usługi ochrony i sprzątania.
III.2.4) Zamówienia zastrzeżone:
Nie.
III.3) SPECYFICZNE WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIEŃ NA USŁUGI
III.3.1) Świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu:
Nie.
III.3.2) Osoby prawne powinny wskazać nazwiska oraz kwalifikacje zawodowe osób odpowiedzialnych za wykonanie usługi:
Tak.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) RODZAJ PROCEDURY
IV.1.1) Rodzaj procedury:
Otwarta.
IV.1.2) Ograniczenie liczby wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert lub do udziału:
IV.1.3) Zmniejszenie liczby wykonawców podczas negocjacji lub dialogu:
IV.2) KRYTERIA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.2.1) Kryteria udzielenia zamówienia:
Najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna:
Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez instytucję zamawiającą:
SZP-273-10/2008.
IV.3.2) Poprzednie publikacje dotyczące tego samego zamówienia:
Nie.
IV.3.3) Warunki uzyskania specyfikacji i dokumentów dodatkowych lub dokumentu opisowego:
Termin składania wniosków
dotyczących uzyskania dokumentów lub dostępu do dokumentów:
17.11.2008 - 10:00.
Dokumenty odpłatne:
Podać cenę: 17,60
PLN.
Warunki i sposób płatności: Płatność przy
odbiorze.
IV.3.4) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
17.11.2008 - 10:00.
IV.3.5) Data wysłania zaproszeń do składania ofert lub do udziału zakwalifikowanym kandydatom:
IV.3.6) Język(i), w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Polski.
IV.3.7) Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą:
Okres w dniach: 60 (od ustalonej daty składania ofert).
IV.3.8) Warunki otwarcia ofert:
Data: 17.11.2008 - 12:00.
Miejsce:
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy ul. Wały Jagiellońskie 2 oddział
Gospodarczy.
SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
VI.1) JEST TO ZAMÓWIENIE O CHARAKTERZE POWTARZAJĄCYM SIĘ:
Tak.
Przewidywany czas publikacji
kolejnych ogłoszeń: Pażdziernik 2009.
VI.2) ZAMÓWIENIE DOTYCZY PROJEKTU/PROGRAMU FINANSOWANEGO ZE ŚRODKÓW WSPÓLNOTOWYCH:
Nie.
VI.3) INFORMACJE DODATKOWE:
II.1.2) Rodzaj zamówienia oraz lokalizacja robót budowlanych, miejsce realizacji dostaw lub świadczenia usług: Kategoria usług: Nr. 23 oraz 16.
VI.4) PROCEDURY ODWOŁAWCZE
VI.4.1) Organ odpowiedzialny za procedury odwoławcze:
Urząd Zamówień Publicznych, Al. Jana Christiana Szucha 2/4, PL-00-582 Warszawa.
VI.4.2) Składanie odwołań:
VI.4.3) Źródło, gdzie można uzyskać informacje na temat składania odwołań:
VI.5) DATA WYSŁANIA NINIEJSZEGO OGŁOSZENIA:
7.10.2008.
04/11/2008 S214 Informacje dodatkowe
PL-Bydgoszcz: Usługi ochroniarskie
2008/S 214-284441
Sąd Okręgowy w Bydgoszczy, Wały
Jagiellońskie 2, attn: Dorota Gutowska, PL-85-128 Bydgoszcz. Tel. (48-52)
325 31 83. E-mail: d.gutowska@bydgoszcz.so.gov.pl. Fax (48-52) 325 31 84.
(Suplement do Dziennika
Urzędowego Unii Europejskiej, 9.10.2008, 2008/S 196-259555)
Przedmiot zamówienia:
CPV: 79710000, 90911200.
Usługi ochroniarskie.
Sprostowania.
Zamiast:
III.2.3).
Zdolność techniczna: d) osoby pełniące nadzór nad pracownikami serwisu sprzątającego
posiadają certyfikaty akredytowane przez międzynarodową lub ogólnopolską
organizację zrzeszającą producentów, dystrybutorów i wykonawców usług z branży
utrzymania czystości.
Powinno być:
III.2.3).
Zdolność techniczna: osoby pełniące nadzór nad pracownikami serwisu
sprzątającego posiadają kwalifikacje potwierdzone certyfikatem akredytowanym
przez międzynarodową lub ogólnopolską organizacje zrzeszająca producentów,
dystrybutorów i wykonawców usług z branży utrzymania czystości.
Data wysłania niniejszego
ogłoszenia: 30.10.2008.
Z
upoważnienia Dyrektora
Sądu
Okręgowego w Bydgoszczy
inż. Janusz Dębowski