W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Strona główna Rzeczypospolitej Polskiej Sąd Rejonowy
w Tucholi
 http://www.bip.gov.pl/

ODDZIAŁ ADMINISTRACYJNY

Sąd Okręgowy w Bydgoszcz

ul. Wały Jagiellońskie 2

85-128 Bydgoszcz

pokój  08, 07, 06

tel. 052 32-53-178    fax. 052 32-53-291


Informacje dotyczące:  biegłych sądowych, lekarzy sądowych, mediatorów, biegłych w przedmiocie  uzależnienia od alkoholu, kandydatów na syndyków upadłości, kandydatów na kuratorów  ustanawianych na podstawie przepisów ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym można uzyskać pod numerem tel. 052 321-35-99  lub pod  adresem: ul.Piotrowskiego 7-9 pok.313 Bydgoszcz.


Do zakresu działania Oddziału Administracyjnego należy:

  1. prowadzenie archiwum, biura informacji, biura podawczego, biura dowodów rzeczowych, biblioteki, sekretariatu Prezesa oraz Punktu Informacyjnego Krajowego Rejestru Karnego,
  2. obsługa kancelaryjna Zgromadzenia Ogólnego Sędziów Okręgu, Kolegium Sądu Okręgowego oraz Rzecznika Prasowego Sądu,
  3. prowadzenie spraw dotyczących struktury organizacyjnej Sądu i jednostek podległych,
  4. obsługa spraw ławników, biegłych sądowych, biegłych w przedmiocie uzależnienia od alkoholu, lekarzy sądowych, kandydatów na syndyków upadłości, mediatorów oraz kandydatów na kuratorów ustanawianych na podstawie przepisów ustawy o Krajowym Rejestrze Sądowym ,
  5. obsługa spraw dotyczących współpracy z organami administracji państwowej, samorządowej, ochrony prawnej oraz organizacjami społecznymi,
  6. prowadzenie podziałów czynności sędziów okręgu bydgoskiego,
  7. prowadzenie rejestru zarządzeń Prezesa i Dyrektora Sądu,
  8. poświadczanie autentyczności podpisów sędziów i sekretarzy sądowych oraz pieczęci urzędowych sądów, a także podpisów i pieczęci urzędowych notariuszy,
  9. aktualizacja instrukcji kancelaryjnej i rzeczowego wykazu akt,
  10. prowadzenie rejestru umów zawieranych pomiędzy Sądem a kontrahentami zewnętrznymi,
  11. ewidencjonowanie wniosków o umorzenie lub rozłożenie na raty należności sądowych,
  12. prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej,
  13. prowadzenie ewidencji delegacji służbowych,
  14. koordynacja polityki ochrony danych osobowych,
  15. obsługa resortowej poczty elektronicznej,
  16. prowadzenie spraw w zakresie usług pocztowych świadczonych dla sądów okręgu,
  17. ustalanie harmonogramu zastępstw woźnych sądowych,
  18. obsługa biurowa Okręgowego Zespołu Nadzoru Pedagogicznego.

Powiadom znajomego